phineaspop.blogg.se

Ignorance is bliss.

Dagens; 13/9 -13

Publicerad 2013-09-13 13:40:00 i Allmänt,

DAGENS LÅT: Avril Lavigne - What the hell
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisbyxor och sov t-shirt fortfarande, palla klä på mig om jag inte drar ut.
DAGENS MAT: Inte käkat någon mat ännu. Får se vad jag käkar senare.
DAGENS HÄNDELSE: Vaknade i morse av att jag på nått sätt slog ner ett glas från fönsterbrädan så det ramlade på min panna. Jäkligt wierd, och det gjorde ont :P
DAGENS PLANER: Jag vet inte ännu. Vill ut och hitta på nått iaf, trött på att sitta inne.
DAGENS VILL HA: Pengar. Alltid pengar.
DAGENS SAKNAD: Ingenting jag saknar just nu direkt.
DAGENS DROG: Nikotin och koffein <3
DAGENS TRÅKIGASTE: Ingenting tråkigt har hänt ännu, och ingenting kul heller direkt. 
DAGENS KÖP: Inte vart utanför huset, så har inte köpt någonting.
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS DRYCK: Coca Cola!
DAGENS LÄNGTAN: Längtan till bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela