phineaspop.blogg.se

Ignorance is bliss.

Dagens; 17/9 - 13

Publicerad 2013-09-17 16:33:00 i Allmänt,

DAGENS LÅT: Roat mig med att lyssna igenom alla "Pantamera" låtar som finns på Youtube. O-hund och ThirdEyes är ju lätt bäst! Länkar till den nedan :)
DAGENS KLÄDSEL: Cheap Monday jeans och röd t-shirt med roligt tv-spels tryck på.
DAGENS MAT: Käkat två mackor med makrill i tomatsås på. Får se vad det blir till middag sen.
DAGENS HÄNDELSE: Inte hänt så mycket idag direkt. Bakade en kladdkaka till min sambo tidigare, den ser god ut iaf. Ska käka med lite glass sen när han kommer hem från träningen :)
DAGENS PLANER: Inga direkta planer för dagen. Antar att det blir att softa hemma och spela lite tv-spel, som vanligt helt enkelt.
DAGENS VILL HA: En egen fungerande dator. De på Toshiba har fortfarande inte hört av sig tillbaka ännu :/ Kommer vara helt utan dator i över 1 månad sen om de inte snabbar på och fixar den åt mig.
DAGENS SAKNAD: Saknar min sambo när han inte är här!
DAGENS DROG: Nikotin och koffein <3
DAGENS TRÅKIGASTE: Ingenting direkt.
DAGENS KÖP: Inte vart utanför huset, så har inte köpt någonting.
DAGENS HUMÖR: Helt ok.
DAGENS DRYCK: Cola. Tyvärr Premier, men det var extrapris på den. Värt att ha koffein iaf!
DAGENS LÄNGTAN: Funderar på att anordna en fest typ näst nästa helg när min sambo har åkt iväg. Jag hoppas folk har lust att komma, och att det blir kul. Längtar tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela