phineaspop.blogg.se

Ignorance is bliss.

Dagens; 9/9-13

Publicerad 2013-09-09 21:04:00 i Allmänt,

DAGENS LÅT: Har faktiskt inte lyssnat på någon musik idag :O Däremot kollat på ganska många avsnitt True Blood. Så måste jag säga en låt får jag väl säga True Bloods introlåt. Den är rätt så bra faktiskt!
DAGENS KLÄDSEL: Knappt tagit mig ur sängen idag. Så dagens klädsel har vart mjukisbyxor och t-shirten jag sov i inatt.
DAGENS MAT: Inte käkat någon mat ännu. Är inte så bra på det där med att käka mat. Käkade lite chips till frukost. Får se om jag pallar nån mat senare eller om jag skiter i att äta, äter lite chips eller kanske gör en enkel sallad.
DAGENS HÄNDELSE: Har inte direkt hänt så mycket idag så.
DAGENS PLANER: Slappa, se på True Blood och kanske städa vardagsrummet lite.
DAGENS VILL HA: Pengar. 
DAGENS SAKNAD: Tänkt på min familj på sistone som bor i en helt annan del av Sverige. Saknar dom ibland.
DAGENS DROG: Nikotin och koffein <3
DAGENS TRÅKIGASTE: Hela min dag har egentligen vart tråkig. Fast palla, jag har haft en ok dag ändå faktiskt.
DAGENS KÖP: Inte vart utanför huset, så har inte köpt någonting.
DAGENS HUMÖR: Comforably numb känns det som lite.
DAGENS DRYCK: Coca Cola!
DAGENS LÄNGTAN: Till mitt möte på AF på onsdag så jag kan få veta om jag kan få nå pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela