phineaspop.blogg.se

Ignorance is bliss.

Fyll ditt huvud med vackra tankar

Publicerad 2013-09-13 01:07:37 i Allmänt,

Ligger vaken och kan inte sova, fast jag är trött. Det blir ofta så av någon anledning, tror att det är för jag inte kan slappna av och släppa mina tankar riktigt.
Mår helt okej ändå, ingen direkt ångest för någonting. Lite oro sådär, men ingen ångest.
Är lite rädd för att få den där ångesten dock, så jag kan inte riktigt slappna av.
Önskar jag hade något som fick mig att slappna av. Men utan pengar så finns inte den möjligheten riktigt.

Har ringt till Toshiba idag för att se om de kan fixa min dator. Snart slipper jag förhoppningsvis att endast ha mobilen att tillgå. Vilket vore najs, för jag börjar tröttna på mobilen nu. Inte alls samma funktioner som på datorn, och när man bara sitter hemma hela tiden så känns det så drygt. En mobil är en liten dator som är bra att ha när man inte är hemma, man kan ju inte direkt släpa runt på en dator hela tiden liksom. Men en dator är så mycket bättre och enklare. För att surfa runt på, läsa bloggar, skriva saker m.m. Så trött på att klicka runt på mobilen hela tiden.

En nattcigg medan jag fyller mitt huvud med vackra tankar, så ska jag fokusera på dom och försöka sova sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela