phineaspop.blogg.se

Ignorance is bliss.

My heart cheese for you..

Publicerad 2013-09-19 01:16:41 i Allmänt,

Fortfarande inte haft tillgång till dator. Så ni får nöja er med mina mobilinlägg så länge.

Haft en bra dag idag med. Inte haft nån direkt ångest på flera dagar. Hade möte på arbetsförmedlingen idag, och inte ens på grund av det hade jag nån ångest. Nu hittade jag dit bättre och jag behövde inte kliva upp tidigare än jag brukar, det hjälpte också.

Käkade ingen frukost (har jag aldrig någonsin gillat att göra) men käkade fläskpannkaka till lunch. Sen har jag även käkat 3 ostmackor och lite sallad (gjord på sallad och tomat endast, hade visst inget mer hemma). Och nu ligger jag i soffan och kollar på tv och käkar cheese hearts.

Har funderat på att gå och lägga mig, men känner mig inte så trött direkt. Så har ingen lust att försöka sova ännu direkt. Att försöka sova när jag inte är trött ger mig lätt ångest och jobbiga känslor. På natten kommer ångesten fram liksom.. Kan ofta va ensam en hel dag och ha tråkigt utan att känna ångest, men då fort det är natt och jag ligger 5 min i sängen utan att kunna sova så börjar tankarna formas till ångest. Irriterande.

Men ja, nu mår jag bra som sagt. Ska kika lite mer på tv, ta en nattcigg och sen gå och lägga mig och försöka tänka glada tankar. Ska ha fest på fredag med nya och gamla kompisar, något jag ser fram emot som fan. Det om något kan göra mig glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela