phineaspop.blogg.se

Ignorance is bliss.

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2013-09-09 13:14:00 i Allmänt,

"Välkommen till min nya blogg".
Liksom, hur börjar man en blogg egentligen? Med ett långt inlägg om vem man är? Eller vad för syfte denna blogg ska ha? "Välkommen till min nya blogg" låter ju bara så.. Jag vet inte. Mesigt?

Jag väljer att börja den så här iaf:
Hej. Välkommen. Mitt namn IRL må vara oväsentligt, men här på internet går jag under namnet Phineas Pop.
Jag vet inte riktigt varför jag startade den här bloggen ännu, eller vad den kommer innehålla. Det jag vet är att det är min blogg, där jag kommer få chansen att skriva av mig med exakt vad jag känner för. 

Så allt från inlägg om tv-spel, musik, böcker, konst och glädje, till inlägg om den där ångesten jag känner inom mig ibland, och som gärna kryper fram sådär mitt i natten så man inte kan sova. Och det faktum att jag är uttråkad. Inte bara uttråkad för stunden, utan uttråkad på livet. Men jag har inga pengar eller fysiska möjligheter att göra det jag kanske skulle vilja göra. Och vet jag ens vad jag vill göra här i livet? Vem jag vill vara?

Så.. "Välkommen till min nya blogg".
Stick around and give me a chance. Who knows? This could be the beginning of a beautiful friendship.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela